همه جوره
.:: Your Adversing Here ::.
 

۶ سایت بزرگ برای آپلود فایلهای بزرگ!

در پست امروز قصد داریم ۶ سایت برتر در زمینه آپلود فایل‌های حجیم را معرفی کنیم. این شش سرویس به کاربران امکان می‌دهند که فایل‌های با حجم بسیار بالا را آپلود و در اختیار دیگران قرار دهند. امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

4Shared

4shared 6 سایت بزرگ برای آپلود فایلهای بزرگ!

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : armando
  • تاریخ: جمعه 13 آبان 1390برچسب:,
  • راهنمای کامل تنظیمات حریم خصوصی در فیسبوک

    Reasons of Facebook Privacy Concerns راهنمای کامل تنظیمات حریم خصوصی در فیسبوک

     

     

    تنظیمات حریم خصوصی برای ایجاد محدودیت در دسترسی به قسمت‌های مختلف پروفایل و اطلاعات انجام می‌شود.  اگر از کاربران قدیمی فیسبوک هستید هم توصیه می‌کنیم یک بار دیگر این تنظیمات را با ما مرور کنید. تنظیمات در بخش‌های مختلف فیسبوک قابل تنظیم و تغییر است که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

     

     facebook pricacy 01 راهنمای کامل تنظیمات حریم خصوصی در فیسبوک

     تصویر شماره 1

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : armando
  • تاریخ: سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,
  • راهنمای ساخت فیس بوک

    این روزها کسی نیست که نام Facebook را نشنیده باشد. با وجود ایجاد محدودیت  برای کاربران داخل ایران راه‌های مختلفی برای دسترسی به آن وجود دارد و با توجه  به علاقه کاربران هم‌میهن برای استفاده از این سرویس برآن شدیم بخشی به  موضوعات مجله اضافه نماییم که درآن بصورت گام به گام و ساده، مطالبی کوتاه درباره این سرویس جذاب به ثبت برسانیم. امیدواریم نگارش این مطالب مورد رضایت شما قرار گرفته و با حمایت از ما انرژی ادامه کارمان را به ما هدیه کنید.

     

     امروز به نحوه ثبت‌نام و معرفی صفحات موجود در فیسبوک می‌پردازیم و در جلسه بعد به بخش تنظیمات حریم خصوصی که یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که هر کاربر در فیسبوک باید انجام دهد.

    ثبت نام در فیسبوک
    کاربرانی که برای ورود به فیسبوک مشکل دارند ابتدا باید راه‌حلی برای دورزدن آن پیدا کنند! وارد آدرس Facebook.com شوید. در اینجا به صفحه‌ای مانند صفحه زیر برخورد خواهید کرد. اگر قبلا در فیسبوک کاربری ایجاد نکرده باشید می‌توانید از طریق بخش Sign UP مشخصات خود را وارد نمایید که توضیحات آن در تصویر اضافه شده است. 

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : armando
  • تاریخ: سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    chonach

    armando

    chonach

    http://chonach.loxblog.com

    همه جوره

    ۶ سایت بزرگ برای آپلود فایلهای بزرگ!

    همه جوره

    به وبلاگ من خوش آمدید تفریح، سرگرمی، استفاده

    همه جوره